minnakveannesii Sevgili anneler detaylı ultrason da bağırsakta parlama görüldüğü söylendi . 2.1m olarak geçiyor raporda enfeksiyon için kan testi falan istendi, genetiğe gitmemizi falan söylediler. . Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu ?
Happy-41 minnakveannesii benimde detaylida kalp ve bagirsakta parlaklık görüldü ama tekrar detayliya girircem kalp için fetal eko istediler bağırsak için de tekrar detaliya görmemi söylediler. İnşallah geçici biseydir .
Cemile- minnakveannesii rabbim şifa versin inşallah banada söylenmişti bagırsakta parlaklık bir ay sonra kontrole gitdigimde geçmişti şükür inşallah sizinde geçer
gulsah_merve34 minnakveannesii bende aynı sorunla karsilastim perinatolojiye yönlendir di doktor perinatolojiye gittigimde geçmiş bir sorun yok kendi kendine düzelmiş dedi doktor
minnakveannesii Happy-41 aynı şekilde bana da tekrar gel dedi ama birşey varsa bile engelleyecek bir tedavi olmadığıda söylendi. Bebek kan yutmuş olabilir ondan dolayıda parlama olur dediler umarım öyledir geçici bir durumdur hepimiz içinde
Happy-41 minnakveannesii bende tekrar görüştüm endişe etmeyin şimdiden dediler bebek aminiyon sıvısı yutuyor o da görülmüş olabilir dedi doktor inşallah sağlıkla doğarlar, geçici bir durumdur ,genelde birçok kişiye söylenmiş ama sonra geçmiş okuduklarım a göre güzel düşünelim güzel olsun inşallah
Yasoo96 Benim bebegimde de vardi.cok sukur gecti. Cogu gebelikte gorulen bisey aslinda. Eslik eden baska bi bulgu yoksa cok dikkate almiyorlar, kendiliginden geciyor. Endise etmeyin. Insallah sizin ki de gecer 🤲🏻😇
minnakveannesii Yasoo96 inşallah ya Allah herkesin bebeğine sağlık sıhhat versin hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🌸