Kızlar dün 2-3 kere sol kasığıma çok şiddettli bi sancı girdi acile gittim nst falan çekildi 1 cm açılmam olduğunu ama nstde sancı olmadığını söylediler taburcu ettiler daha olmadı henüz ama her an olacak gibi hissediyorum böyle bir şey yaşayanınız varmı bu haftalarda bu gece tam 37 haftalık oluyoruz