Kızlar merhaba size bı öneride buluncam oğluma 39+0 da yavaş yavaş kasilmayla doğumun basladigini anladım sabah 9 gibi sonra günüme devam ettim sonra gece 3 gibi sıklaştı ve daha öncede doğum yaptığım için hastaneye gitmem gerektigini anladım ama bı saat boyunca evde sümme sebile yesserahu bu duayı hep tekrarladım ben okudukça sancılarım arttı o arada kızımın altını değiştirip halasını uyandırdım ve ona emanat ettikten sonra eşimi uyandırdim ama bu arada duayı okuyorum ve sancım bı anda yükseliyordu ve eşim uyandı ve hadtaney gittim hastane yolu 10 dakika bize yürüyerek yolda.duayi okudukça sanci bastırdı bı an ve doktorun yanına çıktım hemen muayene etti ve 8 santim dedi şok olmuş gibi bakiyodu bana o an apar topar nts ye aldılar ve sancı nasilda yükseliyor ve açılma hemen oluyor ebem ne yedin kız sen dedi ve güldü 😃 ama tabbi ben o duayı dilimden dusurmuyorum ve hemen çatala aldılar ebe suyu patlattı ve doktor geldi ben kesi atmayın diye yalvarıyorum ve oda ıkınırsan kesmem dedi ve 3 derin ikinmada oğlum fırladı doktorun kucağına yani uzun oldu ama duanın gücüne inanın spor su bu hepsi yalan ilk dogumumda herşeyi yaptım ama iki gün sancı suni gelen giden muayene yara olmuştum artık doğum sırasında bile kırk kere ıkındim Artık kendimden geçtikten sonra doğdu yani demem oki duanın gücüne inanın Allaha sığınin yardımcı olmak istedim sadece şuan üçüncüye hamileyim 16+1 rabbim oğlumda ki gibi kolay doğum nasip etsin inşallah hepimize hakkınızı helal edin öptüm