12 haftalik gebeyim en son iki hafta önce doktora gittim hıc bi sorun yok dedi doktor ama bugün akşam 8 den sonra çok kötü karın ağrım başladı alt karın bölgesi şiddetli adet sancısı gibi uzandığımda biraz hafifliyor ayağa kalkınca çok ağrıyor başına böyle bisey gelen var mı böyle devam ederse yarın doktora gideceğim de siz3 de sorayim dedim