Bacağımı demire vurdum şişti buz koydum 3 gündür canım acıyo çıkık fln olsa duramam diye düşünüyorum zedelemişimdir herhalde bilmiyorum başına gelen var mı acile gittim şimdi röntgen dediler girmedim doğuma kalmış burda 1 buçuk ay var yok röntgen dedi şok oldum çıktım hastaneden ne yapmam gerek kızlar acıdan basamıyorum yere çok canım acıyo 😩😩