Gerekli bir durum olmadikca cok aciliyeti olan birsey degil sanki benim ilk kizim 1 ay küvezde kalmisti hastane aldirmisti süt sagip posetlerde dondurup hastaneye götürüyorduk. Kizim ciktiktan sonra da ara ara fazla sütü sagip posetlere koyup donduruyordum elimde fazla kaldigi icin o sekilde degerlendiriyordum