Merhaba herkese 27 haftalık hamileyim 2.gebeliğim ilk hamileliğimde hiç bir şekilde enfeksiyon akıntı şişlik kaşınma yanma yaşamadım ama 2.hamileliğim çok zorluyor ağlamak istiyorum 2 aydır enfeksiyon geçmedi travazol gyno lomexin krem mixovül fitil kullandım hiçbir fayda etmedi bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim