Momy-iremmmmm Selam anneler , 39+3 olduk sabırsızlık heyecan hepsi bir arada 🥰☺️ Ne zaman gelecek diye beklemedeyiz.. Hepimiz sağlıkla bir avazda kavuşalım yavrularımıza 🙏🏼 Sizde durumlar nasıl ?
fecri 36+6 akıntım var çok uyku tutmuyor geceleri daha doğumuma var ağrılarım fazla 😊inşAllah zamanında olur benimki diğer çocuğumda erken yaptım 6 haftam kalmıştı ☹️Zayıftı çok 10 gün kaldım hastanede
Momy-iremmmmm fecri Rabbim gönlünüze göre versin inşallah bu defa 🙏🏼 Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun.. Gece kesintisiz uykuları unuttuk tabi artık :)))