Hfz1818 Asilamadan sonra goguslerde sislik ve ates olur mu bugun 4.gun dokunamiyorum cok canim yaniyor
Melchem Hfz1818 benim 2 aşılamadada göğüs agrım adet olana kadar devam etti aşırıda şişmişti hatta arabada kasislerde bile agrıyodu o derece hassastı. ilaçlardan sanırım ama ateş olmadı. Benmkiler tutmadı umarım sizin tutmuştur 🙏🏻
Naz_01 Hfz1818 iki kez aşılama denedik tutmadı .tüp bebekle hamile kaldım 36.haftaya gireceğim iki gün sonra .umarım sizinki hayırlı bir şekilde tutmuştur 🤲🏻😊
Hfz1818 Naz_01 ay cok sevindim insallah saglikla alirsiniz bebeginizi kucaginiza :) peki transferden snra gogus agrisi oldu mu hic?
Hfz1818 Melchem heralde kullandgmz igneler yapti.insallah tutmustur Rabbim bizlere isteyen herkese versin.
Deleted5544 benim sizin gibi belirtiler olmadı, 12. gün bıçak saplanır gibi kasık ağrım oldu sadece. pozitifti, kızım 1 yaşında şuan