Pestil Ya ödem atmak için neler yapıyorsunuz ayaklarım şişti yere basınca çok ağrıyo, yürüyüş yapayım diyorum daha fazla şişiyo ayakta durunca, su bol içiyorum tuzlu da yemiyorum ama atamıyorum bi türlü ödemi
BusraUras Pestil bende aynı durumdayım. Günlük işlerimi yapıyorum rutin yürüyüş squat yapıyorum 39+0 dayız çünkü. Boş zamanında ayaklarımı yüksekte tutuyorum altına yastık koyuyorum öyle iniyor şişlik.
_hira_ Pestil merhaba 37. Haftaya gireceğim . Doktorumun bana önerdiği şeyi size önereyim . Koltukta yada yatakta uzun oturur pozisyonda arkanıza 2 yastık koyun . Ayaklarınızın altına da 2 yastık koyun . Ayakalarınızı asla aşağı sallamayın kalçadan yukarıda tutun devamlı . Şişmiyor . Şiş ise iniyor 💐
BuseVV Ben de ayaklarımı yükseğe dikince iniyor gerçekten. Bol su ve sıfır tuzla götürmeye çalışıyorum. Tamamen bitmiyor ama minimuma indiriyor.