Arkadaşlar merhaba ben 6 haftalık hamileyim . Daha hamile olduğumu bile idrak edememişken karnım bi anda davul gibi oldu tartıda da fazla çıkıyorum üç aylık gebe gibi karnım var göğüslerimde öyleydi ama biraz indiler bu karnın böyle olması normal mi sizce normalde benim belim çok incedir bi anda çıkınca gerçekten çok rahatsızlık duyuyorum