https://resimyukle.io/r/r8G3tfbnFe
Yüzde 90 erkek dedi bugün bi operatör doktor sizce erkek mi ben hala inanamıyorum burda ilk keseye göre herkes kız demişti tek 1 kişi erkek demişti erkeğe benziyor mu değişir mi acaba hanımlar ?
Ben hep erkek hissediyordum eşim kız hissediyordu😍 Rabbime çok şükür yeterki sağlıklı hayırlı evlatlar olsun hepimize 🤲🏻