Ben eski isimleride asil ve zarif buluyorum:
mesela: nermin, nesrin, neslihan, hümeyra, sürreyya, züleyha, handan, vildan, esma🥰
yenilerden: liya, aliya, mira, (seyri) mina, miray, ipek,
kiz isimleeinde cok var güzel ben erkekte daha cok zorlaniyorum😅