Merhaba anneler ve anne adayları ben şuan da 28 haftalık hamileyim. Pazartesi günü için uçak bileti aldım ama bazı yerlerde 32 bazı yerlerde 36 haftadan sonra uçağa doktor raporu olsa dahi alınmıycamızı söylüyo. Tecrübe edinen anneler/adayları bilgilendirir misiniz?