Kızlar 37+4 haftalığım. Sabah çok az pembe bi akımtım geldi geceden geri de sancım vardı ama akşama doğru 10 dk da bir gelmeye başladı çok şiddetli vuruyor 30 sn sürüyor gidiyor ebeyle konuştum bebeğin hareketlerini kontrol et şimdi gelme dedi. Bana akıl verin en son pazartesi kontrole gittiğimde 2 cm açılmam vardı açılma olması için ne yapmalıyım