DuyguBykkyr Anneyimanne Anladım canım hayırlı bir şekilde doğsun inşaAllah 🙏 bende 12+1 imde merak ediyorum o yüzden 🤗
Anneyimanne DuyguBykkyr amin canım aminnn inşallah 🙏🙏🙏 sağlıkla olsun da ne olursa olsun can bizim Canımızzz çok şükür 🙏🙏