Benim kızlarımın arasında 4 yaş var 😌 9 ay boyunca heyecanla bekledi kardeşini, abla olmak için heveslendi o yüzden pek bir kıskançlığımız olmadı. İdeal yaş 4-5 olmalı. Daha küçük yaşlarda çocuklar anneyi paylaşmak istemiyorlar ve fazlasıyla ilgiye ihtiyaçları var.