GizemmK33 Merhaba kızlar sizlere bir şey danışmak istiyorum. Benim idrar kültürüm değer üreme olmadığını ve referans değerin 0 olduğunu söylüyor. Yarın görüşeceğim doktor ile fakat nette baktım sorun olmadığını söylüyor. Sizce bir fikiri olan var mıdır ?