Aselminaaa Reyhoss bisey olmaz diye dusunuyorum. Temiz yapıldıgina emin oldugun bir yerden alabilirsin ozeliklede hamile icin etsiz olsun diye belirtirsin
Arifcaninannesi Reyhoss cnm kendin evde yapabilirsin çok basit bir urfali olarak soyluyorum kedni yaptiginin tadi farklıdır biz etli yapariz ama etsizide tarif olarak burger ayni
ZeynepUstaaa Reyhoss etsiz istediğin kadar ye canım ben 2-3 günde bir yesim valla ilk hamileliğimdede bundada
[silindi] Reyhoss ben kaç defadır yiyorum. Doktorum abartmadigin sürece zararı olmaz didi ha bide etsiz 🥳
Annesininkuzusu01 Reyhoss 19 haftalığım 5. haftadan beri her hafta yiyorum güvendiğimiz bir yerden. Herhangi bir sorun yaşamadım
Naz_01 Reyhoss etsiz olduktan sonra ne olacak ki .ben hamileliğimin ilk 4ayında neredeyse 4 güne bir yedim şuan 36.haftama gircem bebeğimde çok şükür sağlıklı
Puduhepa Reyhoss benim doktorum etsiz çiğ köfte abartmamak kaydıyla yiyebilirsin demişti taaa hamileliğimin ilk başlarında düşün temiz yapıldığına emin olduğun ve kesinlikle etsiz olduğundan emin olduğun bir yerden ye ben o kadar çok yedim ki şimdiye kadar
Nry0682 Reyhoss ben ayda bikere yiyorum 26 haftalıgım bisey olmadı.canın istiyosa kararında iki üc tane ye bisey olmaz abartmadıkca