25 haftalık gebeyim.İdrar tahlilimde çok yoğun bir iltihap çıktı.Doktorum 3 gün kullanmalik gnyo Max diye bir fitil yazdı.bugun genital bölgeden fitili koyucam yatarken.ama içim huzursuz böyle gebelikte kullanan oldu mu.Doktor vermezdi heralde kötü olsa yinede annelik