Kızlar kız kardeşim hamile 6 haftalık daha bugün kontrole gitti herşey yolunda dedi doktor kese güzel büyümüş ve bebek var ama kalp sesi daha yok tu aradan ⅘ saat geçti eve gelince birden kanama oldu hastanedeki doktor kese bozulmuş dedi ne yapmalı aranızda böyle olup bebeği sağlıkla doğan varmı çok korkuyoruz 4 yıldır bu bebeşi bekliyoruz :(((