Ozbekfamily Kızlar bacaklarımı açarken yatarken bazı hareketlerde bu agrıyo hıssedıyorum 🤦🏻♀️ Vajına kemıklerımi desem bılemedım bır yerım ağrıyor alt kısmında sızde de oluyor mu.
Kuben Ozbekfamily Haftamız aynı şu an bu haftada henüz olmadı 27de olmuştu. Soramadım da kimseye kendi kendine dinlene dinlene geçti
Meless Ozbekfamily çatı ağrısı. Ben 20.haftamdan 24.haftama kadar çektim. Topallıyordum ağrısından. Bebek baş aşağıydı. Sonra yukarı döndü tekrar ondan mıdır nedir geçti sonra ağrı
Akkoyu 29 haftalıkken benimde öyleydi yatarken ayağa kalkarken yürürken karnımın altı kasıklarım ve bacak arası agrıyordu doktora gittim erken doğum riski olduğunu söyledi
Lavi85 Ozbekfamily benim 16-17 Haftadan itibaren hep oluyor kemik ve çatı ağrısı . Dr söylediğimde baskı yapıyordur falan dendi. Sonra magnezyum içmeye başladık biraz geçti ama tam olarak asla değil biraz yorulduğumda ayakta kaldığımda oluyor
[silindi] Ozbekfamily cati ağrısı sanırım ben de yaşıyorum ozellikle comeldigimde yerden bir sey alırken yere dokulen bir seyi silerken vs oluyor baya baya sanki genisliyormus hissi veriyor bana ama tabi acilmayi hissedemeyecegmizi biliyorum his olarak tarif ediyorum
Ozbekfamily [silindi] benımde o gibi durumlarda agrı oluyor yataktan ınmeye çalışırken bacağımı açtığımda falan ağrıyor🥺
Mmm333 Ozbekfamily bende de var iki haftadır şuan 25 haftaligim doktora gitim bebekler baskı yapıyor dedi rahmin büyüyor dedi dinlen dedi halende geçmedi özelikle ayakta çok durduğumda ve gece saga sola döndüğümde çok agiriyor