Fasulyeanne Kızlar allah askına hayattan soğudum bu mide bulantısı ne zaman geçiyo 7.haftadayım bu hafta başladı önceki haftalarda yoktu.ortalama sizlerin hangi haftalarda bitti?😔🤮
Seda42 Fasulyeanne canım benim 16 dan sonra geçti ama herkesin aynı olmuyor inslh en kısa zamanda geçer bulantilarin
aasenamerve Fasulyeanne 6. Haftaya girdiğim gün başladı 21. Haftaya kadar hergün şiddetli devam etti. Daha sonra da haftada 2 ye falan düşmüştü. Herkeste farklı oluyor malesef ne kadar süreceğini de bilemiyorsun.
Deletedmom05 Benimde 7.haftaya girdik başladı.. 9a giricez devam da ediyor bakalım. Ama gerçekten çok zormuş
aasenamerve Fasulyeanne geçmek üzere gibi 29 haftalığız şimdi geçmezse de son 10-11 hafta artık dişimizi sıkcaz 😊