busrahnm-95 Kızlar 9.haftam bitecek nerdeyse ama karnım kocaman sanki. İlk gebeligim normal mi ? Yani göbek 9.haftalarda çıkar mı? Şişkinlik mi yoksa?
Annesininbitanesi1 busrahnm-95 benimde öyleydi canım 9 haftalıkken ilk gebeligim arada iniyordu şimdi 16 haftalığım karnım kocaman
Nutellaaaa busrahnm-95 ben gaz okuyun düşünmüyorum 1 gün sonra tam 10 haftalik olucam sabahta uyandığımda aynı çünkü
busrahnm-95 Nutellaaaa yani banada cok erken gibi geldi benimki bilemedim ama herkes gaz diyor baksanıza 😂🤷🏻♀️
bebegimizibekliyoruz1 Gaz 😂 sabah ya da akşam fark etmeksizin o gaz çıkmadığı sürece kalıcak o göbüş öyle
41irem busrahnm-95 o haftalarda şişkinlik çok oluyor hormonal değişimlerden dolayı bebek göbeği anca 16 dan sonra biraz belli etmeye başlıyor en azından benim öyle oldu herkeste aynı olmayabilir tabi daha erken yada daha geç göbüş yapanlarda var