Kuben Akşam akşam burnum şişti bir anda ama kendimi iyi hissediyorum öyle baş dönmesi ya da başka bir yerde ödem yok. Tansiyondan falan mı şüphelenmem gerekiyor yoksa normal bir şey midir? (Haftam 29)
bykarakan merhaba bendr 29. haftamdayım burun şişliği bir anda olmadı yaklaşık 2 haftadır var ama el ayak şişmesi bir anda oldu tansiyonumda iyi kontrol ediyorum hep sanırım hamileliğin verdiği normal şeyler