Hatice4 Hanımlar hayırlı akşamlar yarın sabah Allah’ım izni ile sezeryan doğuma gireceğim 37 haftalık bebek gelişmediği için erken alınması uygun görüldü sizlerden bolca dua istiyorum Allah rızası için 🤲❤️
gulin-35 Hatice4 allh sagsaglım kucagına almayı nasıp etsın kılo alımımı durdu banada bugun aynı seyı soyledı bır hafta daha beklıcez eger almadıysa yıne bende haftaya sezeryan olucam
Hatice4 gulin-35 sağolun Allah razı olsun sizede hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun inşallah ❤️🤲
Kediannesi123 Hatice4 merhaba şimdi nasılsınız? Benim de bebeğim de gelişim geriliği var haftaya alınacak Allah ın izniyle 🙏🏻 Bebeğimiz kaç kg dı ultrasonda söylenen kilo ile arasında fark çıktı mı