Asyaayaz1 Olan elbet vardır fakat gebelikte kanama normal değildir doktora gitmediyseniz mutlaka gitmelisiniz
Tubacaa Benim tam 16 haftalıkken kanamam oldu soluğu hastanede aldım ama çok şükür bir şey olmadı. Benimle aynı şikayetten biri gitmişti ama onun 3 gündür oluyormuş doktorlar çok kızmıştı evladını hiç mi düşünmüyorsun da hemen gelmedin diye. Bence de gidin