Insallah dogumum da kullanicam. Çevremde kullanıp faydasını görenler var sanırım inanmak ile alakalı. Suyundan sadece 1 yudum içiyorlar bana öyle söylediler. Sanciniz başladığı zaman suyun içerisine koyup duaları okuyorsunuz. Sudan bir kaç damla karnına sürenlerde var.Ot doğumu başlatmaz başlayan dogumu hızlandırır bu arada. Sanciniz yokken yaparsanız bir faydası olmaz