FERBU Merhabalar tecrübeli anneler KiWi markasının süt sağma makinesinden memnun kalan kullanan var mı 🤗
Asyaa02 FERBU ben de aynısını soracaktım😊 aynısını bugün A101′den aldım denk gelmişken. Trendyoldaki yorumlara baktım baya olumlu yorum vardı.
Msd26 FERBU ben ilk başta begenmiştim ama neden bilmiyorum 3 4 kullanımda gitti o cekim gücü resmen hiç cekmiyor ben tekrar farklı bi marka alacağım
sabirsizannecik FERBU ben daha dün denedim güzel sağdı çekimi falan begenmeynlere şaşırdım hatta ucuza alinca sasrdim iyiymiş dedim eşime ama diğer kullanımlarda gücü azalır mı bilemecm bn memnun kaldım ilk kullanm için