YaseminBaris Kizlar 12+2 günlük hamileyim doktora gittik ikili tarama yaptık ama cinsiyetini göstermedi. Kiz cocuklari gec gosterirmis diyolar kız mı acaba cok merak ediyorum. Ilk bebeyik olucak insallahhhh 🐣🐣🧿🧿🧿🥰🥰🥰
SudeSelennnn YaseminBaris daha erken ama zaten cinsiyet icin net olara 16-17. Haftalarda belli oluyo 🥰
YaseminBaris SudeSelennnn evet doktorumda oyle dedi ama 12 haftada ogrenen gebeler varmis 🤣🤣 heycanli bi bekleyiss icindeyim.cok merak ediyorum 😊😊
[silindi] YaseminBaris erkek bebekler genelde hemen gösteriyorlar kendilerini ama tabi herzaman böyle olacak dıye bısey yok 😁
YaseminBaris [silindi] evet benim cevremdeki arkadaslarimda oyle erken ogrenmisti. Doktorum bana daha cinsiyetini goremedim 16 haftalikken kontrole geldiginde goruruz dedi 🤣🤣🤣 heycanli bekleyisss 🥰🥰🥰
YaseminBaris Rabia2934 abimin hanimi hamileydi 8 ay boyunca kizndediler bebek erkek dogdu 🤣🤣 bilemiyorum ama kendini gec gosteren kiz derler bozde hayirlisi olsun. 🤣🤣
Deletedmom_5 Rabia2934 Diyorum ya kendini göstermekle ilgisi yok 6 aya kadar abimler öğrenemedi sonra erkek oldu iste yani belli olmuyor :)
Rabia2934 Deletedmom_5 aynen ya bende erkek istiyorum ama göstermediği için herkes kızdır diyo da bakalım hayırlısı sağlıklı olsun da