Kızlar oğlum normalde toplanırdı bi karnımın bi köşesine ama günde 1 en fazla 2 kere bugün 4 5 oldu ve karnımın üst kısmının içi sızlıyo resmen duş alsam geçiyor du şimdi geçmiyo yatıyorum kalkınca tekrar toplanıyo bebek sivri yapıyo kendini yaşayan var mı bi acile gitmem gerekir mi