Merhaba hanımlar. Ben erkek bebeğe hamileyim. İlk gebeliğim. Şu an 16. haftadayız. Eskiden arada içimde su balonu varmış orda kurt kıpırdıyomuş gibi hissediyodum ama pazartesiden beri hissetmedim. Dün doktora gittim bi sorun görmedi bebekte. Sizce bu normal mi? Bir de bebeğin tekmelerini net şekilde ne zaman hissederim?