Smeyyeugus Benim gibi hala sancısı olmayan anneler toplanalım neler yapabiliriz haftaya son kontrolüm sancı olmazsa suni sancı ile doğum gerçekleşicek
Klbkmmm Smeyyeugus 38+1 im bugün.iki gündür akşamları adet sancısı gibi ara ara ağrılarım oluyor.kasiklarda da oluyor geceleri
Kayraninannnesi Smeyyeugus 38+3 hiç bir belirtim yok ve bebeğim 4 kiloya yaklaşıyor gün geçtikçe buda normal doğumu zorlaştırıyor 🤦♀️ sezaryen olacağım sanırım