Esracim Bugün randevum vardı. Sıra beklerken o kadar uzun bekledim ki hele biri bir saat çıkmadı. Sonunda sıra bize geldi bende bekliyorum 30 dk felan sürer diye inanın maksimum 15 dk sürdü 😔 çok şükür birşey çıkmadı ama kısa sürmesi şaşırttı beni. Bı tane foto verdi ama plesenta önde olduğu için bebisin yüzü tam çıkmadı 😐