Anneyimm2 2 gun once az Bı kanamam oldu bugun yine oldu bırazdaha fazla 33 haftalık hamileyım acile gittim suyum fazla oldugu ıcın olabilir dedi suan kanama alan yok gozukuyor dedi 2 gun once gıttıgım de napcam bilmiyorm bugun yine oldu
Demirgulsum Anneyimm2 benim bütün hamileliğim boyunca olmayan kahverengi lekelerim 30.haftadan sonra arada sırada gelmeye başladı. 3 günde 1 haftada 1 gibi şuan 36 4 teyim bi tık daha sıklaştı ama ultrasonda bi sıkıntı görünmüyor plesanta da yerinde ama ihmal etmemek lazım plesanta ile ilgili sorunlarda da oluyomuş benim bebeğim makat pozisyonunda o yüzden olabilirmiş.
Anneyimm2 Emelaygl 4 ay dusuk riskim vardı zaten o gun az geldi acil gittim bugunde oldu kendi doktorumu aradım anca yarın sabah bakabilirim dedi
Anneyimm2 Demirgulsum hımm anladım yarın gıdıcem kendi doktoruma platestayla ilgili bısey demedı ultrason bakmadı alttan muayene etti nst bagladı sadece suyun fazla oldugu ıcın olabilir dedi
Demirgulsum Anneyimm2 herkesin hamileleiği birbirinden çok farklı ben ilk internetten bakınca çok korkmuştum ama Allahtan bişey çıkmadı