DnHazrlklar benim 28. Haftada boyle bir durum geldi basima . Ama bende daha oncedende tanaiyon sikintisi oluyordu. Senede 1 veya 2 defa. 14/9 oldu. Doktor hemen normal.idrar testi yapti bakti protein kacagi yok dedi. Sonra tansiyon ilaci verdi 3 gun kullandim. Biraktim. Uzun sure sık sık kontrol ettim hic yukselme olmadi. 12lere 11lere 7lere 6lara dustu. Simdi kullanmiyorum. Araliklarla bakiyorum yukselme yok. 36. Haftama giriyorum. Ama bana idrar biriktirme yapilmadi. Acaba yapilmasi mi gerekiyordu ?