Merhaba Kizlar.Ben 6.4 haftalik hamileyim bu hafta cok midem bulanmaya basladi her sabah uyaniyorum midem agzima geliyor kusmamak icin kendimi zor tutuyorum ama bazen tutamiyorum.Siz nasil baş ediyorsunuz?Yarin doktora gidicem aslinda ilac yaziyor diyolar bende dusuk tehlikesi vardi o yuzden zaten ilaclar iciyorum.bilmiyorum napicam.😓Siz nasil geciriyorsunuz?🥰