Melek__55 en azından bi acile gitsen, yani lekelenme olduğunu söylüyorsun. Bende bir kez oldu ben acile gittim acil doktoru progestan kullan eğer devam ederse düşük riskin olur demişti (kanama alanı görmediği halde). Neden bekliyorsun anlamadım. Bir şekilde bir doktora görün