Sulee_ Göğsümden berrak sıvı geliyor bu normal mi 27. haftamdayım süt mü acaba anlayamadım erken doğumu tetikliyor diye sıkmadımda
Didonutella Sulee_ normal diye biliyorum ama sıkmaman iyi sanırım. Benim gelmedi hiç arkadaşımın gelmişti
6107 Sulee_ bende de oluyor aynısı, şuan 30 haftalığım, 27 haftalıkken doktoruma sorduğumda normal olduğunu fakat sıkmamam dokunmamam gerektiğini hatta bunun güzel olduğunu sütün çok olacağını falan söylemişti. ☺️
Serpilbb Sulee_ 19. Haftamdan beri geliyor benimde gelen süt değil memeyi süte hazırlayan bir sıvıymış sıkmayın akmasında bi sorun yokmuş gayet normal 😄
Deletedmom23234 Sulee_ Normal 😁 24′ten beri bende de geliyor 31 haftalığız hala daha geliyor tabi çok az ama sıkmamak lazım