Merhaba, bu ikinci kez ayni baslik acisim safra kesesi tasi yuzunden ama inaninki agridan caresiz kaldim… yemek yiyemiyorum hatta su icemiyorum , cok fazla istifra durumu var 😔 neyin rahatlaticagini bilmiyorum da , varmi bi bilgisi olan nasil rahatlarim birazda olsa 😔