İlk gebeliğimde sıfır sancı ile günüm geçti diye yattım 24 saat hastane de cok zordu her şey . Bu kez ikinci gebeliğim hiç bir sancı yok cıldrımak üzereyim doktor her gün yatman gerekir diyor carsamba yatış verdi Cuma’ya sarkıttım yarın yatacağım galiba . Bu psikoloji ile ne yapacağım bilmiyorum