iremmbassturk-98 kelestugce benim suan normal gözüküyor ve cok korkuyorum.. birde bebeğim bi iki hafta önde ve iri bebek buna rağmen normal dediler iyice korkum arttı..
Mzeynepp kelestugce kızlar korkacak bir şey yok gerçekten. Oluyo bitiyo hatırlamıyorsunuz bile. Benim ikinci gebeliğim ibşallah buda normal olur hayırlısıyla. Sizi korkutmaya çalışan tiplere de kulak asmayın. Hiç anlamıyorum zaten onları da
kelestugce iremmbassturk-98 bende norma istiyorum 30+4🥰 banada 10 gün işlerden gidiyor dedi doktor bende de fazlasyla korku var Allah yardımcımız olsun inşallah 🤩
kelestugce Mom567 benimde 30+4 psikolojim darma duman ama ne yapsak nafile Allah yardımcımız olsun 🥰🙏
iremmbassturk-98 kelestugce ya benim bildiğim 4 ve 4 üzeri kiloda olan bebekler sezeryan yapılmıyor mu..
iremmbassturk-98 Mzeynepp benim korkum kesi olayı normal doğumda birde bu cocuk 4 kg yu geçer gibi nasıl ozaman normal olacak diyorum korkuyorum zorlanırsam ya da cocuk kanala sıkışır diye
Mzeynepp iremmbassturk-98 valla kesiyi hiç hissetmiyorsun. Ayrıca aksi ters giden bir durum oldugunda normalken bile acil sezaryene alabiliyorlar. Köyü şeyler düşünme aklıma getirme
Burcinn_ozdemirr kelestugce İlk dogumum 3615 gramla normal oldu çok şükür 2 güne toparladım 🤗 Bunda korkuyorum açıkçasi başıma ne gelecek nasıl bir acı bildiğim için tirsmiyorum desem yalan olur 🙈😬😅😅