Bende bebeğim olmasını çok istediğim için her belirti de test yapmıştım. Negatif çıkan sonuçlara sasırıyordum. Regl de gecikmiyordu meraktan heyecandan bakıyordum. En son test yaptığımda da gecikme yoktu fakat testin sonucunda çizgilerin ikincisinin rengi açık pembe gibiydi. Hastaneye kan testi için gittiğimde 5haftalık hamileliğim varmıs. Yani tam olusmadıgı için idrar testinde gözükmüyor. En iyisi kan testi.. Şuanda da 13haftalık bit anne adayıyım 🙂