HMEC Arkadaşlar kızım olacak ben sadece Meyra koymak istiyorum ama eşim 2 isimli olsun istiyor. SiZce ne uyuyor ben pek bişey uyduramadım
HMEC Denizyildizii ben de tek isim koyma taraftarayım ama eşimi ikna edemiyorum o yüzden Meyra yı gölgede bırakmayacak bi isim arıyorum yanına
MineLule seldaas kayinvalidem ilk zamanlar merya diyordu sonra sonra o da alıştı. Memnunuz kızımın anaokulunda bir Meyra daha vardı 🙂
Smyrayjsldirim HMEC ay bende çok istiyordum Meyra ismini koymayı ismim Sümeyra Sümeyranin meyrasi diye düşünmüştük eski eşimde Umay istiyordu Umay Meyra olucakti bence çok uyumlu ve kibar bir isim
Elif0712 HMEC bnce bazi isimler tek basina cok guzel yanina koyulan ek asagi cekiyor gibi geliyor tek koyun derim