Kızlar 20+3′te Erbil Çakar da detaylı ultrasona girdim.Her şeyi çok güzel çıktı kalbinden şüphelendi, kalbi özel eko ile incelensin diye Zeynep kamile doçente yönlendirdi salı günü gittim bebeğimin kalbinde büyük delik varmış, kalbinin damarları tersmiş kirli kan ile temiz kan birbirine karışıyormuş ve akciğere giden bir damar tıkalı diğer iki damarda gelişmemiş dediler 🥺 Acil amniyosentez istediler dün sabah yaptırdım hayatımın en zor günüydü eşimi de almadılar yanıma ağlamaktan mahvoldum 🥺 iğne karnıma girdiğinde bebek kendini korumaya aldı dediler kıyamam 🥺 Bunun sonucu temiz gelirse kardioloji inceleyecek ama doktorlar umutlu konuşmuyor doğsa bile akciğerlere giden damarlar gelişmemiş biri tıkalı ölü doğabilir, doğunca ölümle sonuçlanabilir diyorlar 🥺 Solunum düzene girse bile doğar doğmaz büyük bir kalp ameliyatı olması lazım diyorlar küçücük bedeni nelerle uğraşacak? Kavuşabilecek miyim? Ne hayaller kurdum acaba kokusunu içime çekebilecek miyim? Bunlarla mücadele edecek gücümüz var mı? Çok çıkmazda hissediyorum içim yanıyo.Doktor aldırmanızı teklif edebilirler dedi böyle bir şeyi nasıl kaldırırım geçen hafta ultrasonda daha el ayak parmaklarını saydık sevdik kıyamam ki.Dua edin rabbim güç versin, başına gelen var mı neler yaşadınız? Ne yapmalıyız onu da bilmiyorum yapacak neyimiz var.Çok üzülüyorum her şey Allahtan tabi ama çok bekledik mucize gibi geldi dua edin yine bir mucize olsun 🥺