eylu_asel ben kullandım gece yatmadan önce o bölgeyi yıkadım kuruladım. Temiz elle fitili itebildiğim kadar ileri ittim 1 saat kalkmadan yatacaksın dedi doktorum. En güzeli sabaha kadar kalması dedi ama çok sık idrara çıkıyordum ben. 2 saat kaldı bende hep kalkmadan. Enfeksiyon 65ti 1 haftada 7ye düştü bu sayede. Sanki ilaç geri akıyormuş gibi oluyor ona takılmayın. Eridiği içinmiş. Fayda etmese bana etmezdi. Çok geçmiş olsun