Burcu35 Gerçekten keyifli hamile varmıdır ya ☹️ Eşim bazen soruyo hamile gibi hissediyomusun diye ne hamile gibi hissetmesi hasta gibi hissediyorum diyorum 8+6 haftalığım bu arada yüzüm biraz gülse şükrediyorum depresyona gircem diye çok korkuyorum valla
Ozgekin Burcu35 1.trimester den sonra düzelecek inşallah bnde öyle hamile degl hasta gbi hissedyrm kendimi😊 2.trimester biraz daha rahat hatta hamileliğin en rahat ayı oluyo 🤗🤗
Portakal 12. 13.haftalara kadar öyle geçiyor mide bulantısı halsizlik uyku hamile değilde hasta gibi ama inanın sonra bı sabah uyanıyosunuz hepsi geçmiş eskisinden de sağlam oluyorsunuz bir iştah bir iştah 😊 eski hayatınıza geri dönüyorsunuz merak etmeyin o ilk haftaları aylarında gerisi çok güzel 😊😊😊😊
Burcu35 Ozgekin sanırım öyle çünkü ablam şuan doğumuna 10 gün kalmış bi hamiş ve en güzel dönem 4-5-6. aylar der hep. Başlangıç mide bulantısı ortası rahatlık son aylar ağırlaşmış geçiyor. Olsun bunada şükür 😊
Dilekerkan0705 12 haftadan sonra herşey düzeldi çok şükür 31 haftaya kadar da rahat geçti bundan sonra büyüyoruz yoruyor sıcakta etkiliyor eğilip kalkamıyorum iş yapamıyorum çok fazla yerinde durabilen biri değilim ama az yapıp dinleniyorum