İlk 6 ay biberon almayı düşünmüyorum aksilik olurda kullanmak zorunda kalırsam hızlıca eşimi gönderir aldırırım . Ek gıdaya geçtikten sonra geceleri mama kullanmayı düşünüyorum fakat cam biberonu elime aldım çok ağır bi süre sonra kendi tutmak istediğinde çok zorlanır gibime geliyor. Cam olmayanlar da bana çok güvensiz geliyor kararsızım 🤷♀️