Defne34 Arkadaslar medicana bahcelıevlerde dogum yapan var mı?doktor Bekir savas Aksoy hakkında bilgisi olan var mı peki? Yardımcı olursanız sevınırım
Cicilibicili Defne34 ben orada doğum yaptım ve gerçekten çok memnun kaldım. Hastane temizliği, ilgisi çok güzeldi. Ama benim doktorum dışardan anlaşmalı bir doktor. Söylediğiniz doktoru bilmiyorum o yüzden. Hastane olarak yorum yapmak istedim 🌸
Defne34 Cicilibicili sızın doktorunuz kimdi Yanı dısardan gelen doktor olunca ılgılenmıolar dedıler o yuzden kararsız kaldm
Cicilibicili Defne34 Berra önsoy du benim doktorum. Hayır hiç öylr bi durum yaşamadım. Çok memnun kaldım ben