Annesininbitanesi1 Kızlar merhaba doktorum 14 hastalıkken folik asiti bıraktırdı daha sonra imom omega verdi ama bulantılarım çok olduğu için içemedim puan 16 haftadayım içemeye bilirsin dedi bir sorun olur mu acaba kullanamayan varmı benim gibi
Cicilibicili Annesininbitanesi1 folik asit ilk 3 ay kullanılıyor zaten. Bebeğin gelişimi için gereken zamanda kullanmışsınız
Burcu_NFUE Annesininbitanesi1 omega 3 vitamini bebeğin gelişimi ve beyin gelişimi için çok çok önemli . İçinde folik asit viraminleri mineralleri de var o vitaminlerin hepsini aynı günde gıdalardan alamayacağına göre omega 3 kullanmak çok mantıklı kullanmalısın .
Pakize_dogan Annesininbitanesi1 bende aynıyım içmiyorum içemiyorum kusasim geliyor vicdan yapıyorum ama yapcak bişey yok
Aslielis Mom0871 bende içemiyorum mide bulantsından şimdi bulanıyomu sizin ne zaman geçicek bu bulantılar çok kötüyüm öneriniz varmı bana
Mom0871 Aslielis valla daha yeni yeni hafifledi arada geliyor ama dikkat etmeniz lazım yatmadan 2 saat önce yemek yemek yok azar azar su için yeşil elma salatalık gibi şeyler yiyinn baharatlı tuzlu yağlı tüketmeyin ben geçen gün sarımsaklı cacık yedim mesela yaktı kustum hemen onu soğan sucuk bunlardan hep uzak durun sade ve hafif şeyler yiyin
Annesininbitanesi1 Aslielis benim hala maalesef ki devam ediyor su bile içemiyorum ben hala 16 haftalığım bugün gittim içemiyorsan bulantın geçene kadar bekle dedi doktorum
Annesininbitanesi1 Aslielis ben hiç bişey yiyemiyorum sadece meyve ve salatalık tüketiyorum canım kokusuna bile dayanamıyorum yemegin inşallah biranönce geçer bulantılarımız
Mery123 21 haftAlıgım hiç vitamın falan almadım ben de ilaç yutamıyorum napıyım … Bı sorun yok sımdılık